A Boogie Wit Da Hoodie - Bleed [Official Music Video]
14,619,287
Reddit
A Boogie Wit Da Hoodie - Bleed
Stream/Download: ABoogie.lnk.to/Bleed

Subscribe for more official content from A Boogie: ABoogie.lnk.to/subscribe

Follow A Boogie
Instagram: instagram.com/ArtistHBTL
Twitter: twitter.com/ArtistHBTL
Facebook: facebook.com/ArtistHBTL
Soundcloud: soundcloud.com/a-boogie-wit-d...
Spotify: open.spotify.com/artist/31W5E...
Website: aboogiehbtl.com

Follow HighBridge
Facebook: facebook.com/HighBridgeOfficial
Twitter: twitter.com/Highbridgelabel
Instagram: instagram.com/highbridgethelabel
Soundcloud: soundcloud.com/user-939666509

The official ITmores channel of multi-platinum rapper/singer-songwriter: Artist Dubose, known as A Boogie Wit Da Hoodie. He made waves with the breakout hit “Still Think About You” featured on his 2016 debut mixtape, ‘Artist.’ The mixtape also introduced fans to “My Shit” which went on to become RIAA certified platinum and was also listed as one of “The Best Songs of 2016” on Apple Music.

A Boogie went on to release the 3x platinum “Drowning feat. Kodak Black” along with the platinum singles “Jungle” and “Timeless.” In fall 2017, A Boogie released his gold certified debut album, ‘The Bigger Artist,’ jumping into the Top 5 on Billboard’s Top 200 and #1 on Billboard’s Emerging Artists chart.

He is nominated for the 2018 BET Awards for “Best New Artist” and the release of his sophomore album, ‘Hoodie SZN’ spent two weeks as the #1 album on the Billboard 200.

Subscribe for the latest official music videos, performances, behind the scenes and more from A Boogie: ABoogie.lnk.to/subscribe

Commenti
  • A Boogie Wit da Hoodie
    A Boogie Wit da Hoodie

    Artist 2.0 Deluxe - This Friday

    • Henry Gonzalez
      Henry Gonzalez

      🔥🔥🔥

    • U̶n̶k̶n̶o̶w̶n̶ X
      U̶n̶k̶n̶o̶w̶n̶ X

      @Promises hes from the bronx tho

    • Tyler joshua Older
      Tyler joshua Older

      @Mr Mysterious vc.

    • G T
      G T

      go

    • yohann bouton
      yohann bouton

      Tégé

  • dustin seely
    dustin seely

    The way he flows is insane. A boogie has his own style

  • Xavier Grafton
    Xavier Grafton

    Boogie is way too underrated I’ve not a bad melody hook verse ever from him and I definitely think he started that amiri wave first

  • Aleksandra Nolan
    Aleksandra Nolan

    Why has he got a hijab on

  • LaFlare
    LaFlare

    slowed this

  • GayRapper Homosexual
    GayRapper Homosexual

    410

  • Donkey
    Donkey

    ''i probably got more mike amari jeans than mike amari''

  • emhass
    emhass

    Instant dislike because it's not Meshuggah. Original Bleed is the best there was, the best there was, and the best there ever will be. Nobody should ever even bother titling their song bleed again after that.

  • itttybitttypiggy
    itttybitttypiggy

    1:45 2:34

  • ARTESOSCURASPRODUCTIONS
    ARTESOSCURASPRODUCTIONS

    Trill. Bay Area, CA.

  • skowhop
    skowhop

    Been da king of ny for da past 5 years🙌🏾

  • pizzapie
    pizzapie

    Shit is fire

  • DESCARADOS
    DESCARADOS

    Diddy Kong

  • DESCARADOS
    DESCARADOS

    I love the part where he says "All of my fellas are felons"

  • DESCARADOS
    DESCARADOS

    Low budget still? Or frugal?

  • Vanity Good
    Vanity Good

    FIREEE 🔥🔥🔥🔥🔥

  • DJ MACHO
    DJ MACHO

    ill sign to HB ?

  • Jair Osorio
    Jair Osorio

    Yes sir this rap is lit

  • Howayne Heron
    Howayne Heron

    #DONTPLAYWITHMEGOTA38FEELINGSOSOSPECIAL

  • Adii TheGreat
    Adii TheGreat

    Lamborghini car keys

  • Rebel 00
    Rebel 00

    Proud of you A.. put the Bronx where we always been at the top The Bronx...

  • Yo Ash
    Yo Ash

    1:24 pop smoke cameo

  • RainFN
    RainFN

    YUHHHH

  • LakenyaD Jones
    LakenyaD Jones

    Niggas will tell on they whole team cus they jealous an jealous .genius Real Talk 109 for sure .Way 2 Real for T.V yiu see blessings Suave777

  • Tressa Tardif
    Tressa Tardif

    The OGs of the game have been taken out of the game because of 69 so Mumble rappers can be here what the fuck has this world come to

  • LakenyaD Jones
    LakenyaD Jones

    Damn he talented as HELL if you say something bad about him you really hating .He hella versatile with his Style of MUSIC luv ya Artist can wait till Friday 2.0

  • Damn.
    Damn.

    He’s got to be being blackballed by someone or independent I never see no promo

  • Knowledge Power
    Knowledge Power

    Son is nice ✅✅✅ and I’m 36 I fucks with his music 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • LakenyaD Jones
    LakenyaD Jones

    Most all comments are accurate especially when it comes to a boogie unrated .You know Music is not like it used to be with extreme meaning,Now days its a hand full of artist that makes sense an have REAL message in their songs.A boogie is 1 of those people.I wish him all greatness an the days to come.Blessings to my hometown Memphis Ten ah Key, as well as my next 2 favorite town Oakland,Ca. An 2 mt next to favorite ARTIST. Besides 2pac.Bronx Newyork.High Bridge da Labl.!!! Blessings forever Suavemedellin Suavez, Suave777

  • Jack Bradley
    Jack Bradley

    If you say drake is better than this guy u a 🤡

  • SL Ethan
    SL Ethan

    goat

  • TankBaller
    TankBaller

    This song too underrated 🤧 💯

  • Reverse Music
    Reverse Music

    GOOOOOOOOOOOOOOOD

  • evens keen
    evens keen

    Like honestly I wanna cry for this guy bc it hurts

  • evens keen
    evens keen

    This guy A Boogie bin working hard for this song and dey disrespecting him and making him underrated for da niggas dat do go to hell

  • :LETS:MATCH: ONE:
    :LETS:MATCH: ONE:

    SCAMMER SHIIII🚫🧢

  • sad uzi
    sad uzi

    WHY HASN’T HE BLEW UP YET WTF

  • Kevin el Gamer lol
    Kevin el Gamer lol

    POV: You were looking for Bleed by Meshuggah

  • Flxxd.2
    Flxxd.2

    🔥🔥

  • The University of Cosmic Creations
    The University of Cosmic Creations

    🦸🏾‍♂️

  • TheCrossThread
    TheCrossThread

    i fuck with it

  • Bat Man
    Bat Man

    This track is 🔥🔥🔥🔥

  • Flex Painn From The Lo
    Flex Painn From The Lo

    See im here Israelite brothers to demolish the devil himself from the inside out and you's guy's job is to do the same exact thing through the holy book like a sward and sheld sward and sheld sward and sheld ON DAT ASSSS mr postman! 😭

  • L Davis
    L Davis

    ONE YEARRRRRR I LOVE THIS SONGGG

  • Fleeky Me
    Fleeky Me

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • The Roblox player Prince.
    The Roblox player Prince.

    if pop was on it he say yea, bow pop pull up on the block boogie got the rocks

  • Jobe wilson
    Jobe wilson

    Cold 🥶

  • Christine Matthews
    Christine Matthews

    🤣🤣🤟🤟🤟

  • Flex Painn From The Lo
    Flex Painn From The Lo

    Like my nigga let be real how yaw really think dis finna end i will snap i am

  • shakir smith
    shakir smith

    The ill violin beverly last because share only beam aboard a tranquil jumbo. automatic, miniature cicada

  • milanmariee
    milanmariee

    ❤️❤️❤️!!

  • JAYDEN CABAN
    JAYDEN CABAN

    Rs

  • prodbysprizzy
    prodbysprizzy

    Man said a drill tune

  • Ayydan YT
    Ayydan YT

    YOU ARE A GOAT. AM I THE ONLY ONE WHO SEES A SHADOW OF POP SMOKE AT 1:24?????

  • Ivan Novikov
    Ivan Novikov

    A Boogie Wit Da Hoodie feat. Blur

  • Lucy Mwansa
    Lucy Mwansa

    The video is lit all respect to the man with the hoodie🔥🔥🔥🔥🔥🔋🙏✌️

  • Jaki Marko
    Jaki Marko

    The spiky person wailly blush because clerk lamentably land along a striped xylophone. automatic, spotted afghanistan

  • notzameer_the_goat
    notzameer_the_goat

    Who likes a boogie and lil tjay and you want them to colab.

  • Alan Deli
    Alan Deli

    For godly sorrow worketh repentance to salvation not to be repented of: but the sorrow of the world worketh death. (2 Corinthians 7:10) Let the wicked forsake his way, and the unrighteous man his thoughts: and let him return unto the LORD, and he will have mercy upon him; and to our God, for he will abundantly pardon. (Isaiah 55:7) For the wages of sin is death; but the gift of God is eternal life through Jesus Christ our Lord. (Romans 6:23)

  • joker batman
    joker batman

    I have been listening to this song ever sense the day it came out 🙃🔥🔥🔥

  • Tushauna Thomas
    Tushauna Thomas

    Am I the only one who saw pop smoke shadow at 1: 25

  • Mr Rie
    Mr Rie

    Underated But The Real Ones Know. 🚀👽

  • Alex Lloyd
    Alex Lloyd

    Swift

  • Nebil Ali
    Nebil Ali

    you gotta watch out for niggas thats watching ya money, watch who you get money wit

  • dababby .
    dababby .

    His grandma dropping 4k on a sweetheart and gave him it

  • Douglas Ruestow
    Douglas Ruestow

    Boogie does not know how to make a bad song ✨

  • Russ__ Tooreal
    Russ__ Tooreal

    💫🖤🔥🐐

  • TEASE MEDIA
    TEASE MEDIA

    Pop smoke silhouette , pop smoke

    • TEASE MEDIA
      TEASE MEDIA

      A Boogie goin at it for so long and still coming upon top but not fully acknowledge for his talent is overdue!

  • Emily P
    Emily P

    Who is listenin dis rn?

  • Mahir Rehman
    Mahir Rehman

    Who else died of laughter when he said " so so scary" 😂😂

  • Nlm Charri
    Nlm Charri

    Heard this shit once i been on it

  • Maestro's ACOG
    Maestro's ACOG

    As a gun person I appreciate what he did with the 38 special.

  • Igor Amaral
    Igor Amaral

    Why’s this guy so so hard???No one can’t talk this trust no bitches talk better this yutee

  • Howayne Heron
    Howayne Heron

    #RICHARDMILLIEMADEMYWRISRTBLEED

  • Tea spilling Niya
    Tea spilling Niya

    On my b day: My mom: how do you feel? Me: good My mind: 0:34

  • Quade Vellacott
    Quade Vellacott

    HOCKEY PUCK💪💪CANADA

  • princedvs831
    princedvs831

    This boy nice

  • lil need dat
    lil need dat

    itmores.info/player/video/24iiqa1paat5mJs 🙏🙏

  • Ken trell
    Ken trell

    2021 activó

  • #1 DUAL THREAT QUARTERBACK IN NYS CLASS OF 2025
    #1 DUAL THREAT QUARTERBACK IN NYS CLASS OF 2025

    Bro Bobby Shmurda is the official King of New York

  • Jacob Junaev
    Jacob Junaev

    I don't need love, that shit is so, so petty Don't you go tweet about it, we could speak about it if you really, really with me Growing up bein' in the gas stations, in the CVSs gettin' gifties, yeah And if you really my nigga Word to mother, we gon' split it fifty-fifty, yeah They call me a SoundCloud boy They stealin' my sound now, boy I feel like I'm really the king in my city I got the crown now, boy Two .38s on the side of me, lookin' like a cowboy, yeah Niggas be actin' like bitches, I might as well just call you tomboys Don't play with me, .38 on me and I'm feelin' so, so special Niggas is lucky I'm busy gettin' money 'cause I really could've left you Pull up in my hoodie on the scene, so, so scary I probably got more Mike Amiri jeans than Mike Amiri Yeah, beasty, used to lurk in the bushes Now when I open my eyes I look in the sky, hopin' I make it to Heaven You can have family ties, all rats gotta die You can still be a dub if you tellin' And even if it was my cousin, it is a dub Fuck it, just knock off his melon I swear I don't need love, that shit is so, so petty Don't you go tweet about it, we could speak about it if you really, really with me Pull up in my hoodie on the scene, so, so scary Probably got more Mike Amiri jeans than Mike Amiri Heard they wanna catch me lackin', oh, please Yeah, they don't know I'm really odee Niggas rattin', eatin' on cheese Just free the real until they all free Hoodie on, rockin' long sleeves, uh, uh Richard Mille make my wrist bleed, mmm, mmm Lamborghini car keys, vroom, vroom I don't know why they actin' like they G'd up, hmm, mmm Wipe a nigga nose like he sneezin', hmm, mmm Go to Elliot for Aquafina, huh, uh Chain lookin' like a hockey puck, hmm, like a freezer, hmm You told me never say never Then you told me you would never get me set up (Yeah) But love is a set-up already Should have said “I love you" to a Bentley (Mmm) I know niggas that ain't even graduate can't leave the country, they felons already But fuck it, at least they know better Any nigga could tell ain't no tellin' I done seen niggas tell on they brother, them niggas was there for you when you were strugglin' I done seen niggas love on they bitch and go kiss her and hug her right after she suckin' dick And you gotta watch out for niggas that's watchin' your money, watch who you get money with And don't you compete with your own gang, no, don't you go be on no funny shit 'Cause niggas will tell on they whole gang 'cause they was jealous, so jealous, yeah I was addicted to Balmain, I did every Amiri denim (Yeah) I'm not a regular person, I threw away all my Margielas (Yeah) Got a closet with nothing but fly shit, trendsetter from my hat to my sweater, yeah, yeah I swear I don't need love, that shit is so, so petty Don't you go tweet about it, we could speak about it if you really, really with me Pull up in my hoodie on the scene, so, so scary Probably got more Mike Amiri jeans than Mike Amiri

  • JayyFizz
    JayyFizz

    0:19 KEEP THE GRIND MY BOY💯

  • Miho Pain
    Miho Pain

    👑👑🤴🏾

  • Tottal Grub
    Tottal Grub

    Trash

  • smh
    smh

    King of NY

  • Heatscouters
    Heatscouters

    A Boogie should do a song with QRunItUp 🔥

  • Max Hamlin
    Max Hamlin

    GTA

  • Strawberry Faygo
    Strawberry Faygo

    drill beat!

  • Huffman gamer
    Huffman gamer

    Why pop smoke is in this video did anyone see it

  • L Davis
    L Davis

    Y'all the guy with the pop smoke braids is Trap Manny one of A-boogies friends and artists so maybe he was showing how upset it was when he was locked up or sum

  • TONY JILES
    TONY JILES

    Brought the Bronx bacc 💫

  • Ty Buckz
    Ty Buckz

    You the goat ‼️

  • Ruben Right
    Ruben Right

    Boy stay snapping 😤🤫🤓

  • Packed News
    Packed News

    🐐🤴💯

  • Suviru Susmitha
    Suviru Susmitha

    a boogie wit da hoodie - i made a song called bleed meshuggha - how adorible.

  • IanN
    IanN

    They call me a soundcloud boy, they stealing my sound now boy 🔥

  • It’s Nitzy
    It’s Nitzy

    Istg if I ever get the aux cord in the car imma a boogie them to death 😗

  • uno
    uno

    🔥

  • ReqqcFN
    ReqqcFN

    sooo fireee

  • Alex Lloyd
    Alex Lloyd

    Puke vein red after my dab rip dead charge for em

Il prossimo